
Obchodní podmínky
I. Základní ustanovení
1. Tyto obchodní podmínky se vztahují na služby poskytované
podnikatelům internetovým obchodem provozovaným firmou PK ham spol s.r.o. se
sídlem: E.Vencovského 1135, Polička 572 01, IČ: 28771761, DIČ:CZ28771761
zapsanou v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Hradci
Králové (dále jen „dodavatel“).
2. Kontaktní údaje:
Adresa: E.Vencovského 1135, 572 01 Polička
E-mail: prodej@polabskeuzeniny.cz
Telefon: 702 061 563
3. Tyto obchodní podmínky jsou nedílnou součástí smluv
uzavíraných dodavatelem s odběrateli při prodeji masných a jiných
potravinářských výrobků. Dodavatel si vyhrazuje právo změny těchto obchodních
podmínek. Každá změna obchodních podmínek nabývá účinnosti dnem jejich zveřejnění
na stránkách dodavatele a vztahuje se zásadně na smlouvy uzavřené po
nabytí jejich účinnosti.
II. Uzavření smlouvy
1. K objednání zboží slouží elektronický formulář na
stránkách dodavatele: www.damenakup.cz (dále jen „objednávka“). Pro řádné podání objednávky je třeba se přihlásit
zadáním Vašeho uživatelského jména a hesla. Vaše přihlašovací údaje
získáte pouze o svého obchodního zástupce. Systém po přihlášení zákazníka
zobrazí Vaši cenovou hladinu, platné akce a individuální ceny. Systém
vybere navíc z těchto cen vždy tu nejnižší. Bez přihlášení se zobrazuje
pouze základní ceník!!! Objednávky se načítají do fakturačního
systému automaticky a nelze je opravovat!! Odběratel má možnost vytisknout
si pro svoji potřebu odeslanou objednávku.
2. Odesláním objednávky odběratel potvrzuje závaznost
objednávky a dále to, že se s těmito obchodními podmínkami seznámil
a souhlasí s nimi. Po odeslání objednávky se odběrateli automaticky
zobrazí informace o zařazení jeho objednávky do objednávkového systému
(potvrzení objednávky).
3. Po zařazení objednávky do objednávkového systému obdrží
odběratel od dodavatele na elektronickou adresu, uvedenou v objednávce,
závaznou objednávku potvrzenou dodavatelem. Okamžik doručení závazné objednávky
potvrzené dodavatelem se považuje za uzavření smlouvy.
4. Pokud se zákazníkovi nezobrazí informace o zařazení
objednávky do objednávkového systému nebo pokud ve stanovené lhůtě není
zákazníkovi doručen objednávka potvrzená dodavatelem, je třeba, aby odběratel
kontaktoval dodavatele obratem telefonicky na číslo: 702 061 563
5. Poté, co odběratel obdrží objednávku potvrzenou
dodavatelem, obdrží elektronickou informaci, že zboží je expedováno.
6. Dodavatel si vyhrazuje právo v odůvodněných
případech před odesláním potvrzení objednávky kontaktovat odběratele
telefonicky na telefonní číslo, které odběratel uvedl v objednávce.
7. Vlastnické právo k objednanému zboží přechází
z dodavatele na odběratele zaplacením kupní ceny a převzetím zboží.
III. Zrušení a změna objednávky
1. Objednatel může zrušit nebo změnit svojí objednávku pouze
před tím, než obdrží elektronickou informaci, že zboží je expedováno. Taková
zrušení nebo změna objednávky nejsou spojeny se žádnými sankcemi k tíži
odběratele.
2. Zrušení nebo změna objednávky poté, co odběratel obdrží
elektronickou informaci, že zboží je expedováno, jsou vyloučeny.
3. V případě, že odběratel veškeré objednané
a dodané zboží nepřevezme bez toho, že by došlo k platnému zrušení
nebo změně objednávky, je odběratel povinen uhradit dodavateli smluvní pokutu ve
výši 30% ceny dodávaného zboží. Odběratelem nepřevzaté zboží bude odběrateli
dodáno znovu jen na jeho výslovnou žádost.
IV. Cena zboží
1. Veškeré ceny zboží, uváděné na stránkách dodavatele, jsou
uváděny bez DPH i včetně DPH s tím, že odchylky minus/plus 10%
v závislosti na váze zboží. Odesláním objednávky vyjadřuje odběratel svůj
souhlas s cenou.
2. Po uzavření smlouvy jsou tyto ceny neměnné a pro obě
strany závazné.
3. Balné a přepravné jsou poskytovány odběrateli
zdarma.
V. Termín dodání
1. Odběratel si ve své objednávce zvolí časový úsek
pracovního dne, ve kterém má být zboží dodáno. Odběratel může v poznámce
na objednávce uvést i jiný pracovní den dodání zboží než nejblíže
možný.
2. U některých druhů zboží je v nabídce dodavatele
vyznačeno, že takové zboží lze dodat až po uplynutí stanovené doby, která je
potřebná pro jeho zpracování. V takovém případě bude zboží odběrateli
dodáno nejbližší pracovní den po uplynutí takto stanovené doby.
VI.
Způsob dodání zboží
1. Odběrateli bude zboží dodáno na uvedenou adresu v objendávce.
2. Přepravu zboží zajišťuje dodavatel vlastními k tomu
účelu upravenými vozy. Prodávající se zavazuje odběrateli zabalit objednané
zboží pro přepravu způsobem, aby nedošlo k jeho poškození.
3. Při předání zboží obdrží odběratel od oprávněného pracovníka
dodavatele fakturu či dodací list. Tyto doklady obsahují všechny potřebné
informace o podmínkách pro skladování zboží a o době spotřeby
zboží.
4. Při předání zboží je odběratel ve vlastním zájmu povinen
překontrolovat, zda obal zboží není porušen, zda zásilka nevykazuje zjevné
znaky poškození zboží a zda váha zboží odpovídá váze zboží uvedené na
faktuře či dodacím listu.
VII. Způsob platby za zboží
1. Dodané zboží hradí odběratel oprávněnému pracovníku
dodavatele při dodání zboží buď v hotovosti či stravenkami, a to
oproti předání faktury či dodacího listu s potvrzením dodavatele
o zaplacení.
2. V případě, kdy objednávky odběratele za dobu
uplynulých šesti posledních měsíců dosáhnou v průměru částky 100.000 Kč
(včetně DPH) měsíčně nebo v případě, kdy odběratel v kalendářním
měsíci odebere zboží na základě nejméně 20 objednávek, z nichž každá
dosáhne hodnoty nejméně 3.000 Kč (včetně DPH) a současně není
v prodlení s úhradou předcházejících faktur, má možnost požádat
dodavatele o platbu za zboží na základě konkrétní objednávky bankovním
převodem tak, že tento způsob platby zvolí ve své objednávce. V případě,
že dodavatel schválí dodání zboží na základě objednávky odběratele převodem
a toto schválení zašle odběrateli, obdrží odběratel při dodání zboží fakturu
se splatností min.14 dnů. Úrok z prodlení pro případ prodlení
s úhradou faktury po dobu prvých patnácti dnů prodlení činí 0,5%
z dlužné částky za každý i započatý kalendářní den prodlení. Úrok
z prodlení pro případ prodlení s úhradou faktury za šestnáctý
a každý další den prodlení činí 1% z dlužné částky za každý
i započatý kalendářní den prodlení.
VIII. Ochrana osobních dat
1. Zákazník odesláním objednávky vyjadřuje souhlas s
poskytnutím osobních dat nutných pro zajištění plnění objednávky a následnou
fakturaci a případné řešení reklamací. V případě obchodování
s právnickou osobou jde o kontaktní informace o osobách, se kterými
komunikujeme na straně zákazníka. V případě fyzických osob jde o osobní
údaje firmy – fyzické osoby. Fakturační údaje necháváme v evidenci povinných
10 let.